marți, 13 septembrie 2016

Scrisoarea Protosinghelului Elefterie Tarcuta- intreruperea pomenirii arhiepiscopului ioachim-bacaoanu


Scrisoarea o puteti citi la: http://psaltirea.ro/files/Scrisoare%20Protos%20Elefterie.pdf


"Subsemnatul,   Protos.  Elefterie  Tarcuta,  preot  slujitor  si  duhovnic  de  24  de  ani  Ia' Catedrala  Arhiepiscopala  a  Arhiepiscopiei  Romanului  si  Bacaului,  momentan  impins  in  iadul ereziei  pentru  pacatele  mele,  de  catre  Parintele  si  Arhiepiscopul   Ioachim,  am  gasit  totusi putere de Ia Bunul Dumnezeu sa strig din acest iad dupa ajutor.
-Acum, cand ca ierarhi ne-ati tradat intr-un mod miselesc Ia acest "sinod" din Creta, ba ati mai implicat si preotii, cerandu-le sa nu vorbeasca  credinciosilor despre hotararile luate cu acest prilej, acum cand ati pus lumina sub obroc, noua oare ce ne ramane de facut !  Sa asteptam sa vorbeasca pietrele?...
--  "Vai voua, carturarilor si fariseilor fatarnici! Ca inchideti Imparatia Cerurilor inaintea oamenilor; ca voi nu intrati si nici pe cei ce vor sa intre nu-i lasati."(Ev. Matei  23,13) -  Si iarasi... "Nu fiti partasi Ia faptele cele fara roada ale intunericului, ci mai degraba osanditi-le pe fata."(Sf. Ap. Pavel, Efeseni 5,11) -    "Vai de cei ce zic raului bine si binelui rau; care numesc lumina intuneric si intunericul lumina; care socotesc amarul dulce si dulcele amar!"(Isaia  5,20)

-Participand la sinodul din Creta v-ati dat implicit acordul - prin semnatura - la toate prevederile stipulate in memorandum! Trebuia inca o data salvat Baraba si vandut Domnul nostru Iisus Hristos?!!

Si iata turma aruncata in intunericul eel mai din adanc: ECUMENISMUL! Explicati-le enoriasilor ce duh diabolic are aceasta "erezie a ereziilor": vorbiti-le - nu cu diplomatie- ci dar, raspicat, sa inteleaga si omul mai simplu.

"Este un Domn, o credinta, un botez." (Sf. Ap. Pavel, Efeseni 4,5)


-Ati intrat prin usile imparatesti in Sf. Altar al Catedralei Arhiepiscopal cu un episcop eretic armean, ati ingaduit sa-i binecuvinteze pe credinciosi, iar acestia sa-i sarute mana.


-Botezati prin stropire si ingaduiti ca preotii sa boteze Ia fel, si nu prin afundare de trei ori in cristelnita.

-Ati binecuvantat si sustinut intalnirile ecumeniste pe tot cuprinsul Eparhiei.

-
Ati ingaduit tacit savarsirea de cununii mixte de catre unii 

preoti ai Eparhiei Romanului si Bacaului.

Toate acestea le-am observat si le spun cu TOATA DUREREA.

-Adevarul despre esecul lucrarilor acestui sinod l-au spus Prea Sfintitii Parinti si cei care traiesc teologia ortodoxa si vrednici vor fi in veac! I.P.S. Serafim de Pireu, I.P.S. Ierotheos Vlachos, P.S. Longhin Jar, Protopresviterul Theodoros Zisis, prof. Dimitrie Tselenghidis ...

La  acest  sinod s-au acceptat tacit Teoria trunchiului  comun, Teoria  ramurilor si Teoria baptismala,   adica   globalizarea   lumii   si   Bisericii;   numai   ca   Ia   Dumnezeu   teoriile   nu· functioneaza . Arborele  are radacinile  in pamant, iar  Biserica are radacina,  izvorul  in CER,  Ia Hristos Care este si Cap al ei. Ce partasie are Biserica,  pentru care S-a  rastignit Hristos, cu aceasta  globalizare?!  A fost odata  blestemat un smochin, va fi si acest arbore  blestemat din radacina de Domnul nostru Iisus Hristos! Acum  gustam  din  roadele lui otravite...

-Aceste abateri atat de grave la care ati consimtit, sub semnatura proprie, in deplina cunostinta, m-au determinat sa revad o serie de canoane ale Sfintilor Parinti si astfel, Ia CANONUL 15, SIN. I- II (861) "OSANDA SCHISMEI. SCHISMA FATA DE PATRIARH. CARE DESPARTIRE NU ESTE SCHISMA", am gasit urmatoarele:

"Cele ce sunt randuite pentru presbiteri, episcopi si mitropoliti, cu mult mai vartos se potrivesc pentru patriarhi ... Caci cei ce se despart pe sine de comuniunea cea cu intaiul statator al lor pentru oarecare eres osandit de Sfintele Sinoade, sau de Parinti, fireste adica, de comuniunea cu acela care propovaduieste eresul in public si cu capul descoperit il invata in Biserica, unii ca acestia nu numai ca nu se vor supune certarii canonicesti, desfacandu-se pe sinesi de comuniunea cu cel ce se numeste episcop chiar inainte de cercetarea sinodiceasca, ci se vor invrednici si de cinstea cuvenita celor ortodocsi. Caci ei nu au osandit . pe episcopi, ci pe pseudo-episcopi si pe pseudo-invatatori, si nu au rupt cu schisma unitatea Bisericii, ci s-au silit sa izbaveasca Biserica de schisme si de dezbinari."

-Deplin constient, cu frica de Dumnezeu, cu durere in suflet si, in acelasi timp, cu inima impacata si cu rugaciunile Sfintilor Parinti, eu personal nu v-am mai pomenit dupa acest sinod din Creta si nu va voi mai pomeni pana nu veti retrage acea semnatura de Ia sinodul din Creta. Daca ereticii si sincretistii se vadesc prin lipsa sinceritatii si a pocaintei, staruind in chip satanic in erezie, noi ce facem? Sfintii si Parintii inaintasi ai nostri, care au intrerupt pomenirea pseudo-episcopului  au continuat sa slujeasca Sfanta si Dumnezeiasca Liturghie  si  toate  Tainele  Bisericii,  ramanand  in  comuniune  cu  Biserica  Ortodoxa,  dar ingradindu-se de numitul episcop de care apartineau .








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu